Dag 5&6: Dagje niksen/ Lenzerheide

9 september 2016 - Lenzerheide, Zwitserland

Gisteren besloten om een dagje te genieten van het mooie weer. (28 graden) Nog te genieten van de prachtige plek waar we stonden. En daar hoort natuurlijk een duik in de Wahlensee bij! Brrrr koud maar zeker DE mooiste plek waar we gezwommen hebben! Wat onwerkelijk zo tussen de visjes! Ook Ziggy heeft genoten van deze afkoeling. Daarna genieten van deze manier van leven met een boekje/hapje en drankje..en vandaag spullen pakken, afscheid nemen en door naar de volgende bestemming. Aangekomen bij de eerste camping opnieuw niet echt onder de indruk (beetje verwend). Camping stond midden in een bouwput..dus op naar de volgende in Lenzerheide..en opnieuw brengt doorrijden geluk! Hier staan we dan weer met ons tweede huis midden in het bos! De geur, de rust, vogeltjes..opnieuw onwerkelijk! Wat hebben we toch een geluk in dit leven! Nog even opzoek naar de Lidl voor de boodschapjes..prachtige route..doe mij zo'n route naar de Lidl in Nederland ook maar :) ennn verder lekker niksen! Want morgen zal ons ongetwijfeld weer een hoop moois laten zien!

Liefs van ons

1. Anke en Wiebe:
    10 september 2016
    Je krijgt wat je verdient dus al dit moois hebben jullie volop verdiend. Geniet lekker volop.