Dag 8&9: Arosa/ Interlaken

12 september 2016 - Lauterbrunnen, Zwitserland

Gisteren merkte we toch al vrij snel dat het dagje Italië er aardig ingehakt had..wat een trip! Ondanks dat wilde we toch nog graag een pass rijden richting Arosa. Terug richting Chur en opnieuw een prachtig bergpad in! Maar wat een drukte op zo'n doodlopende weg..en wat een wielrenners. Halverwege de pass stonden we in de file..niet helemaal wat we in gedachte hadden..even stoppen voor een broodje dan maar. Eenmaal doorgereden naar het plaatsje Arosa zagen we al snel waarom het zo druk was! Een wielerroute en een enorm toeristisch ski plaatsje. Hotels nog meer hotels en nog meer hotels..door de niet zo fitte toestand van ons beide lekker terug naar de camping gereden en besloten om een dagje eerder door te reizen naar Interlaken vanwege de weersvoorspelling. En vandaag dus op naar Lauterbrunnen (Interlaken)..en warm dat het was! Van 15 graden naar 28,5. Lang leve airco! Maar eenmaal aangekomen opnieuw op een prachtige rustige camping in een adembenemende omgeving! Echt ongelofelijk..omgeven door watervallen en bergen gaan we hier opnieuw heel erg van genieten..veel te doen hier dus we blijven hier zoiezo 5 nachten. Nu lekker ontspannen en energie sparen voor een mooie wandeltocht morgen!

1. Paps en mams:
    13 september 2016
    Beetje opschepperige foto deze keer. Die Kipcaravan van jullie lijkt groter gegroeid. Daar trappen wij natuurlijk niet in. Fijne dag!