Dag 12: Aareschlucht

16 september 2016 - Innertkirchen, Zwitserland

De dag begon regenachtig, precies wat er voorspeld was. Vandaag stond de Gotthard pass op de planning. Eenmaal weg was het al snel droog en kwamen we langs de Aareschlucht. We hadden geen idee wat het was..toch maar even een kijkje nemen! Al snel bleek dat je langs een rivier kon lopen via een houte brug tussen de rotsen..wauw! Maar mag/kan dat net hond en natuurlijk hoe duur zal dit dan wel niet zijn :) toch maar even vragen..en ja hoor! Met hond en niet duur! Een overwachte verandering maar dat kan niet anders als heel mooi zijn..kom op Rian..Dit is niet eng..is heel stabiel..Dit kan je! Hoogtevrees? Nee joh dat heb je niet :) En gelukkig maar want dit hadden we niet willen missen..uniek! Een rivier die vroeger over de berg liep maar in de vele jaren door de kracht van de stroming ingesleten was. En nu..lopen we daar met zijn drietjes! Ook Ziggy vond het in het begin spannend maar liet zich net als het vrouwtje niet kennen! We kregen zelfs de zon te zien onderweg wat het nóg mooier maakte! Nadien waren we erg blij dat we dit hebben kunnen doen..! Hop de auto weer in en nog een route gereden om twee meren en ook hier..zon! Prachtige glinstering in het water wat natuurlijk weer voor mooie foto's zorgde..moe maar voldaan weer terug naar het kippie en morgen dan echt de gotthard pass!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Pap en Mam:
    16 september 2016
    we hebben niets teveel gezegd, toch?!
  2. Opa en Oma:
    16 september 2016
    Wat mooi daar, zijn we ook geweest. Genieten maar.