Dag 10&11: Lauterbrunnen

14 september 2016 - Lauterbrunnen, Zwitserland

Gisteren was het tijd voor de boodschappen! Eerst even door het "centrum" van Lauterbrunnen heen gelopen en de sticker van Zwitserland bemachtigd..en daarna hop de Coop in..halverwege aangesproken door een juffrouw van de supermarkt met de melding mevrouw we gaan sluiten we hebben lunchpauze...Wauw dat bestaat hier nog gewoon :O snel afrekenen en door naar de Lidl..scheelt toch een hoop want ik weet niet hoe ze hier aan hun prijzen komen maar 2 hamburgers voor € 8,00 gaat toch een beetje ver..na 2 uur eindelijk alle boodschapjes in "huis" en nu genieten van het mooie weer! In de avond nog een lekkere avondwandeling, boekje lezen en Netflixen! Dat is dan weer het voordeel van Wi-Fi! Vanmorgen meteen begonnen met een mooie wandeling vanuit de camping..3 uur lopen door de prachtige natuur rondom de camping.. de één na de ander springt van de berg... (met parachute natúúrlijk ;)) een heel mooi gezicht! Na de wandeling lekker weer een broodje knakkies en opnieuw genoten van het weer want na vandaag is het afgelopen..regen, regen en nog meer regen..maar ach genieten doen we toch wel..!! Morgen gaan we weer een bergpass rijden, we zijn benieuwd wat ons morgen weer te wachten staat!

1. Paps en mams:
    14 september 2016
    Ze hebben daar wat minder koeien waarschijnlijk. Dan worden die hamburgers vanzelf wat duurder. Lekkere Bergkäse hebben ze wel. Jammer van het weer; hier is het het tegenovergestelde. Maar wat je zegt, daar kun je je gewoon op kleden.
    Wandel ze en groetjes paps en mams