Dag 2: Zwitserland here we come!

5 september 2016 - Murg, Zwitserland

Het is zover! Na op ons gemak te hebben ontbeten zijn we fit en uitgeslapen onderweg naar Zwitserland. Opnieuw een mooie route met prachtige uitzichten en na 2,5 uur gestopt voor een lekker zelfgesmeerd boterhammetje en gekookt eitje..heerlijk! Na de grensovergang waar wij natuurlijk niet gecontroleerd werden omdat we er zoooo betrouwbaar uitzien (ahum) reden we de drukte in..onderweg naar onze opgeschreven camping. Eenmaal daar aangekomen waren we niet echt heel erg onder de indruk zeg maar..na een plek aangewezen te hebben gekregen hebben we toch maar vriendelijk bedankt :) toch nog wat verder gereden om wat verder weg te zijn van de stad..en toen..aangekomen op één van de mooiste campings waar we met ons kippie hebben gestaan in het plaatsje Murg! Werkelijkwaar een sprookje!! Nu lekker genieten van de lekkerste macaroni van Mathijs en verder genieten van de nu al fantastische vakantie!

1. Pap en Mam:
    Wauw Mathijs en Rianne
    goed dat jullie zijn doorgereden!! Wat een fantastisch uitzicht! Geniet er van.
  2. Kaoutar:
    5 september 2016
    Wauww! Werkelijk weer een mooi stukje van de wereld! Geniet ervan liefjes! Kom maar op met die verhalen!
  3. Opa en Oma:
    5 september 2016
    Wat mooi, en hoe vind ziggy het?
  4. Paps en mams:
    6 september 2016
    Hebben de weg naar de website ook gevonden. Wel handig zo. Mooi plekje hebben jullie gevonden. Alleen niet zo'n lekker strandje. Maar een beetje kampeerder moet daar tegen kunnen. Werkt het hek voor Ziggy of sprong ze er al direct overheen?
    Hier is het inmiddels prachtig zomerweer geworden. Hebben wij tenminste ook wat!
    Groetjes en veel plezier.
  5. Opa en Oma:
    9 september 2016
    Geniet nog maar van dit prachtige weer, een geweldige na zomer toch, de meeste zijn weer aan het werk, boffen jullie ff. liefs Opa en Oma.